onsdag 15 mars 2017

Ny Nagelsalong i Stan 💅

Det har nyligen öppnat en ny nagelsalong i stan.
FrĂ„gade om jag fick lĂ„na bilder frĂ„n deras Fb-sida och  och det gick bra.
Priserna Àr ju helt ok:
Nytt set med glitter och fÀrg - 499 kr
PĂ„fyllning - 399 kr

Skulle dock vilja lÀsa lite omdömen innan jag eventuellt bestÀller tid.
Vore ju himla bra om dom Àr duktiga, för salongen ligger ju nÀstan bakom hörnet frÄn oss. Vid gamla Bragekiosken.

Det Àr inte aktuellt med nya naglar Ànnu, men till vÄrkanten tÀnkte jag fixa naglar, hÄret, ögonbrynen, garderoben osv.
 Jag behöver helt klart piffa till mig 😎 👗👠😜💄





2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte priserna Àr helt ok, dom Àr ju asbra!
    Vet du vilka som Àger/jobbar dÀr, Àr dom utbildade? Gud vad roligt, dit vill jag hÀnga med nÄgon gÄng!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska frÄga om dom Àr utbildade. Vet ej riktigt vem som Àger/jobbar dÀr, det framkommer inte pÄ deras sida.
      Ja, men det vore ju jÀttekul om vi kunde gÄ dit tillsammans sen :)

      Radera

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨