torsdag 16 mars 2017

Tidig morgon 🕓😾

Vid 4- snĂ„ret blev jag vĂ€ckt av katterna som tydligen höll pĂ„ att svĂ€lta ihjĂ€l. 


NÀr jag blir vÀckt sÄ dÀr en timma eller sÄ före larmet sÄ Àr det ingen idé jag försöker somna om, sÄ jag gick upp och gav dom mat och satte pÄ kaffe.
Fyllde pÄ mina mediciner och drack ett par muggar kaffe under tiden jag vÀntade pÄ att Micke skulle vakna.

Har varit ganska seg hÀr pÄ förmiddan. Försökte vila, men dÄ började katterna hÀrja som att dom hade eld i rövarna.
MĂ€rks att det börjar likna vĂ„r ute för dĂ„ brukar dom bli extra knĂ€ppa 😁
Ska prova att vila igen om ett tag.

SlÀngde nyss in en stek i ugnen som ska bli middag i eftermiddag.
Skönt med mat som sköter sig sjÀlv nÀr man inte kÀnner för att stÄ och kocka.

Har sĂ„lt en del klĂ€der som ska packas och postas i eftermiddag. MĂ„ste komma ihĂ„g att bestĂ€lla mailingbags, för jag har bara tvĂ„ kvar och det Ă€r sĂ„ himla drygt att packa paket. 📩

Nu sover katterna, sÄ jag ska testa att smyga ivÀg och lÀgga mig en stund. Wish me luck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨