onsdag 15 mars 2017

Tandläckarskräcken.. 😈

Är som bortblåst.
Förut har det varit riktigt jobbigt att gå till tandläkaren och jag har behövt massor med lugnande innan besöken.
Där jag går nu är dom så himla bra och jag är helt lugn. 

1,5 timma tog besöket igår och jag höll nästan på att slumra till där ett tag trots att behandlingen tydligen ska vara ganska obehaglig och kännas rejält.
Hon frågade innan om jag ville ha bedövning, men det är så vidrigt så jag bad henne testa utan.
Det gick hur bra som helst utan och hon sa att jag måste ha en väldigt hög smärttröskel, och det stämmer nog bra det.
Klart det kändes, men jag tänkte på andra smärtor jag haft, så då var det som en walk in the park.
Nu väntar jag på nästa besök som är den 20/3 som jag också ser fram emot.

Idag har jag inga planer direkt, mer än att plocka och greja lite, och så kanske jag sätter mig och pysslar eller målar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨