torsdag 26 maj 2016

En bra dag.

Jag vaknade kl 03:00 i morse, suckade och gick upp och satte på kaffe.
Sen flög fan själv i mig, så jag hängde upp nya gardiner i v-rummet, diskade, skurade badrummet, torkade dörrar, monterade isär kaffebryggaren och rengjorde den, torkade innerdörrarna, var ut med hund och katt, duschade, sen åkte jag ner på stan och gick på möte på Arbetsförmedlingen.

Innan mötet åt jag frukost nere i entrén på Arbetsförmedlingen, eftersom jag inte hann äta hemma för jag rejvade runt med massa annat.
Pinsamt kom jag på efteråt att jag glömde förpackningen till mackan där nere.

Hissen som går upp till 4:e våningen vågar jag inte åka med, så jag går upp. Därför är det bra att jag alltid är i god tid till möten för att komma sent är inte min grej. Så pinsamt att komma sent till bokade möten om man ej meddelar att man kommer bli sen.
Mötet gick bra, och jag känner mig så bekväm med min kontakt där. Tror detta kan bli kanon :)

 Träffade Svärisarna en sväng på stan som skjutsade in Theresé hit.
Vi gick och fikade på Bayrok, kollade in Liljan, sen drog vi till ICA och kollade in deras nya fina butik efter renovering/ombyggnad. Åkte hem till oss med en räkrondell, smällde ner oss i soffan och  kollade "viktiga" saker på nätet, babblade, och hade det trevligt.
Nu tror jag att nästa gång vi ses, så kommer lilla C vara född, och det ska bli så härligt att få träffa denna lilla Tjej <3


En riktigt bra dag idag.
Och nu är jag verkligen trött kan jag lova, så jag kommer att somna riktigt gott ikväll. Om jag vaknar så tidigt imorgon bitti så blir jag fan förbannad. Min hjärna pallar inte, hahahaha

2 kommentarer:

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨