lördag 28 maj 2016

Våryra och Knattelopp

Vi gick ner på stan idag för att kolla in våryran och knatteloppet som Sixten och Sune var med i. Nej, nu for jag fram med osanning. Jag cyklade på min fina röda cykel, och Micke gick. Han går så fort så jag hann knappt med.

Knatteloppet som vi trodde började kl 12, hade precis sprungits när vi kom ner för det började kl 11. Hann i alla fall träffa grabbarna, Pappan och Emelie på stan efter loppet och pojkarna som stolt visade upp sina medaljer dom fått.
Dessa bilder har jag lånat från ICA Centrum,s sida som anordnat loppet.

Sixten, så himla fin <3

Sune spurtar sista biten <3

Duktiga älskade ungar <3

2 kommentarer:

  1. Han får laga punkan på sin cykel någon gång ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han får göra det. Tror han lessnade när han fick laga var och varannan dag.

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨