onsdag 25 maj 2016

05:12 i morse

Det är tur att det inte är så mycket folk i farten den tiden på morgonen.
I morse hade jag på mig  raggisar, foppatofflor och nattsärk :D






Håller på och tvättar och grejar, och senare idag ska jag till tippen med massa lump som jag återigen rensat ut. Undrar vart allt kommer ifrån?
Känner att jag är ganska trött, men det beror väl på att jag vaknade långt innan klockan ringde i morse.
Ska sätta på lite mer kaffe och hoppas jag piggnar till, om inte annat så kommer jag säkert somna gott ikväll.

Sicket skitväder det blev idag. Ska tydligen vara flera dagar med regn nu..suck.

****
Imorgon ska jag möta Theresé som kommer med tåget till Norra. Blir direkt efter jag varit på möte på Arbetsförmedlingen. Ska bli så trevligt och träffa henne och lilla C som buffar omkring i hennes mage. Inte lång tid kvar nu innan den lilla "Ärtan" föds <3.
Det hade ju varit mysigt med lite sol, eftersom vi har tänkt ta en fika på stan, men vi får sitta inne och fika helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨