onsdag 3 februari 2016

Det kanske vänder nu?

Fick nyss detta på posten. Jag ser fram emot mötet jättemycket och hoppas att vi kommer fram till nåt bra. Jag sa till min läkare sist att det är ju ingen mening att jag ska vara sjukskriven när jag inte får någon sjukpenning, och vissa dagar mår jag ju lite bättre och har mer ork än andra dagar.
Det måste ju finnas nån slags sysselsättning/arbetsträning för mig.
Och min läkare är så himla bra, och hon kommer vara med på mötet, så jag tror nog detta kan bli kanon till slut.

Det här var verkligen ett glatt brev.
Nu blev jag riktigt glad.



4 kommentarer:

  1. Härligt att det händer något, håller alla tummar och tår jag har för att ni skall komma fram till något bra för dig!
    Kram och Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Det ska bli spännande :)
      Kram

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨