söndag 14 oktober 2018

Nu ryker snart navelsträngen.

Robban har skickat in intresseanmälan på några lägenheter. Han tyckte det var skönt att vara själv när vi var borta, hahaha.

Vi har sagt att han gärna kan ta med illkatten Higgoli när han flyttar, för den tycker mest om honom, och så är den så jäkla elak mot farbror Mervil.

En av lägenheterna är här i vårt område och såklart tycker hönsmamman han ska få den. 
😂😂😂

Så..när han flyttat får vi två rum över. Inte jättestora men ändå två små rum.
Det ena ska vi göra om till gästrum, och det andra blir ett pysselrum, där jag kan ha framme symaskin, målargrejer och sånt.

Jag ser verkligen fram emot att börja med gästrummet.

Nya tapeter måste det bli och sen har jag en tanke att det ska bli lite lantligt tema med en touch av marint.
Vad tror ni om det?
 Lugnt och trivsamt tänker jag.

2 kommentarer:

  1. Två rum över? Jag trodde att han hade ett..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. När man går in där Robban har sitt rum, så finns ett till rum innanför. :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨