tisdag 16 oktober 2018

Höststövlar.

Idag fick jag hem dessa stövlar som var jättesköna och kommer passa fint med min lilla väska jag köpte i Spanien.






Jackan jag beställde från Zizzi kom igår och det blir tillbakaskick på den.
Det har redan hänt en del med vikten genom VV, och fortsätter det så här bra så får jag verkligen börja tänka om  i storlekar jag köper kläder.

Jag vägde mig idag och blev verkligen glatt överraskad, men i fortsättningen ska jag försöka hålla mig till vägdagar som är Måndagar.
Kommer att skriva ut resultat här sen hur det går.

Jag antar att i början går det fort som attan med vikten, sen blir det mer kämpigt. Bara jag kommer igång med nån bra träning så ska det nog inte vara några problem.
Fattar inte att jag inte har börjat med VV för länge sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨