tisdag 23 januari 2018

Sån skillnad på kaviar.

Hej, här kommer jag som gubben i lådan!
Sen jag åkte ner till Spanien i September så har jag ätit ett ägg till frukost varje morgon, med undantag på vissa lördagar när vi brukar äta frukost tillsammans alla i familjen, då har jag tagit nån brödbit med pålägg också.
1 ägg står man sig riktigt bra på och jag har märkt att det är  S T O R skillnad i smak på kaviar.
Kalles vanliga är ju jättegod, men en dag när Micke hade varit och handlat kom han hem med en sort jag inte smakat tidigare - Ejderns Drott Kaviar ( den vita tuben på bilden ) så himla god.
Den blåa tuben är köpt på Lidl och smakar riktigt äckligt. Det var den enda vi hade hemma igår, så jag skippade frukosten helt och hållet.

4 kommentarer:

  1. Kalles randiga skall det vara, den med ost. Dom andra blir så starka.
    Dillkaviar är också gott :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalles randiga gillar jag på falu rågrut :)

      Radera
    2. Jag äter i princip bara rågrut och helst minirut :)

      Radera
    3. Ja, just ja minirut hade jag glömt bort. Måste köpa hem :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨