torsdag 11 januari 2018

Myrsteg och fryslort.

Igår var jag till samordningen, och tänkte att jag testar att promenera med cykeln som stöd.
En promenad som i normala fall skulle ta 10 minuter tog i stället 45 min.
Trots att jag hade cykeln som "stöd" så var det skitjobbigt.
Hemvägen var lika dryg.

När jag kom hem var jag så otroligt genomfrusen och trött så jag däckade på soffan med filt, raggsockor, mjukisbrallor, handledsvärmare, luvtröja OCH mössa.
Jag frös hela eftermiddagen och kvällen och hade hela munderingen på mig utom filten på tills vi la oss på kvällen.

Är fortfarande lite frusen, så jag ska koka mig en stor kopp med nåt gott te och så ska jag försöka vila en stund.

2 kommentarer:

  1. Usch vännen det där låter inte alls kul! Hoppas den varma koppen med te hjälper dig och värmer dig idag!
    Bamse kram Amie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det hjälpte ett tag men nu är jag frusen igen. Vill ha sommar och värme.
      Kram

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨