onsdag 27 september 2017

Tapas, innergård och begravd Prinsessa

God morgon. Eller god förmiddag. Idag vaknade jag 04:45, men tvångssomnade om till 7-tiden.
Det är ganska mysigt att gå mitt på dagen och äta lite Tapas. Jag vill gärna prova att äta sånt jag inte smakat förut och hittills har allt smakat gott.

Kolla in innergården mitt i stan nedanför E&G,s balkong. Man skulle kunna göra jättemysigt där om man nu vill bo i en stad.

Prinsessan hänger med och igår tramsade hon och ville bli begravd i sanden nere vid havet.

Vi ska ner till havet idag också och imorgon åker vi tillbaks till lantstället där jag trivs bäst.
Kunde man ha havet nära lantstället eller huset nära havet så vore det så perfekt. Jag blev förvånad över att det var så otroligt varmt och skönt i det stora havet. Få se hur länge det tar att komma i poolen sen eftersom det inte är lika varmt som i havet och jag är riktigt fjantig när det kommer till att bada i "kallt" vatten.

Jag vet inte riktigt hur bilderna hamnar när jag bloggar från mobilen. Verkar inte gå att lägga dom som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨