torsdag 28 september 2017

Havsnära fika i La Marina

Igår var vi och vandrade bland sanddyner (som en öken nästan) och tittade på och fotade olika vackra fåglar. Det var sjukt varmt och svetten sprutade, ha ha. Jag hade turen att få se livs levande flamingos som är så vackra.
Har nästan alla bilder därifrån i stora kameran så jag får visa sen när jag kommit hem.

På väg tillbaks till Guardamar och lägenheten så stannade vi vid ett så mysigt litet hotell/restaurang och "fikade".
Det var ganska mulet, men jag kan tänka mig hur härligt det måste vara där när solen tokskiner.

Tog med en prislista för dit kan jag tänka mig att åka och bara njuta vid havet. Det fanns en liten strand precis bredvid.
Från flygplatsen i Alicante skulle det kosta ca 45 Euro med taxi och det är ju helt överkomligt pris.

Idag åker vi tillbaks till lantstället och förhoppningsvis har mitt batteri kommit så vi åker förbi Elche och kollar innan vi far till Albatera.

Det är lite mulet idag men vi ska nog ner till havet ändå innan vi drar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨