torsdag 2 juni 2016

Fyndat och saknar min Älskling.

Idag for jag ner på stan och handlade, och kom hem med ett par riktiga fynd.
Ett par gymppisar från Lidl för 99 kr
Får se hur länge dom håller.
Älskar färgerna.




Och en sjukt söt liten trolley för 190 kr.

Ställde en klädvårdsrulle bredvid, så ser ni att den är inte stor, och denna kommer bli perfekt att ha med till Italien och ha alla hygien och skönhetsprylar i.
Jag fyllde den med maten jag handlade idag och den rullar på riktigt bra på asfalten (från bussen och hem). Den har 4 hjul vilket känns mer stabilt än bara två.


Håller på med sen middag idag och väntar på Micke som fick lov att jobba över idag, för det var nåt viktigt som var tvunget att bli klart.
Känns jättekonstigt att inte ha honom hemma denna tid.

Men när han kommer hem ska jag pyssla om honom med ett par överraskningar <3

4 kommentarer:

  1. Skitsnygga skor, jag älskar också färgerna!

    Har du slutat prenumerera på den där skönhetsboxen? Har tänkt på det flera gånger men alltid glömt att fråga..

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är kanonfina :)

    Elegantbox. Dom gick under jorden och folk var helt galna för dom hade betalt in för flera månaders prenumeration. Så ett riktigt skitföretag var det. Jag hade tur och fick dom boxar jag betalade för, men vet många som förlorade massor med pengar.

    SvaraRadera
  3. Men jaha!! Det visste inte jag! Jag tänkte om du hade tröttnat..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det kul att få grejer, men till slut fick man ju saker som man inte ens kommer använda. Har en låda full med oöppnade produkter.

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨