fredag 22 april 2016

En liten och billig hittade vi.

Vi har varit i valet och kvalet hur vi skulle göra med en mikro efter att vår förra gick sönder. Visst vänjer man sig utan, men samtidigt så är det himla smidigt att värma lunch, eller tina upp nåt man kommer på att laga till middag som ligger i frysen, för att inte tala om att man spar ju faktiskt lite disk när man slipper värma och palta i kastruller.
Så när jag såg denna igår inne på ÖB så frågade jag vad Micke tyckte, och fick han sista ordet så skulle den stått kvar på hyllan i butiken, men nu är det ju som så att det är jag som oftast är diskmaskin i huset så sista ordet blev mitt :)
En liten modell som kostade 499:- är väl ok kan jag tycka.

Fanns vit också, men den förra var vit och så har vi ju gardinstänger, hyllkonsoller <---stavning? och annat som är svart i köket, så svart fick det bli.

Sen tänker jag att svart går fint ihop med såna färgglada pryttlar jag vill skaffa.

2 kommentarer:

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨