onsdag 2 mars 2016

Långsamma dagar

Jag är låst här hemma för tillfället, så jag har inte tränat på flera dagar och det känns verkligen. När jag tränar brukar jag få massa positiv energi, men nu känns det mest blaha typ.

På fredag är det dags för tandläkaren igen, det är skönt att den inte ligger så långt från oss för dit kan jag ta en promenad i lugnt tempo.

Och på tal om promenad så har jag tid för att kolla upp min värkande skruvfot och även min nacke/axel på Måndag. Vore ju riktigt skönt om det finns nån hjälp att få. Skulle jag få välja en av dom som skulle bli bättre så väljer jag helt klart foten.

Ska fixa mig en kopp kaffe och sen ta tag i disken. För den verkar inte ta tag i sig själv konstigt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨