fredag 26 februari 2016

Igår..

Igår fick jag ett nervsammanbrott på allt damm och skit som ligger överallt, så jag packade ihop vardagsrummet och gnodde, fejade och rensade ut massor med dammsamlare. Jag höll på hela dagen eftersom jag började riva lite här och där, så jag håller på nu och plockar och grejar det jag inte orkade göra klart igår.
Varför inte bara göra ett rum åt gången?

Lite kul är det att hitta fina saker som jag glömt bort.
Som detta härliga helt nya tyg jag har fyndat på loppis för en tjuga.

Tyget passar ju kanonbra ihop med denna fina presentpåse jag har fått av Therese.
Ska nog sy en gardinkappa av tyget och använda denna påse att ställa nån blomma i tror jag.

Och så härjade jag runt lite bland gamla foton, och hittade detta. Många år och rynkor sen.
Kolla frillan, hahaha.

Städhjälp idag är Lotta Engberg.



2 kommentarer:

  1. Hihi, det ser ut som du haft mousse i frillan och låtit det självtorka. Det var ju vanligt då :) Så söt så!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja det var ju så man gjorde ju. Så himla cool liksom :D

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨