tisdag 8 mars 2016

Funderingar

Jag funderade på om jag skulle skriva ett inlägg ang att ta en bloggpaus, men så funderade jag lite till och tänkte att varför ska jag ens göra ett inlägg om det?

Men nu blev ju detta ändå ett sånt inlägg. Nåväl.

Har varken lust, ork eller inspiration just nu men önskar att det snart vänder.
Jag kommer i alla fall inte skriva nåt inlägg innan det handlar om nåt positivt har jag bestämt mig för (vilket känns som det kan dröja), utan i stället försöka fokusera och agera för att jag ska rise and shine igen, men till dess fortsätter jag läsa era bloggar och så får jag se om jag återkommer.

Take Care

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är bra att man skriver ut att man pausar.

    Ta hand om dig :)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt men om du känner så här så skall du ju göra det som känns bäst för dig! Ingen kan ju tvinga dig till att blogga, det bestämmer ju du helt själv! Ha det bäst och må bäst!
    Bamse kram Amie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lika bra att pausa ett tag känner jag, men jag hoppas jag kommer tillbaks sen när det känns bättre.
      Kram

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨