fredag 27 november 2015

Hej hopp.

Kl 8 sticker jag iväg och tränar kroppen, och efter det ska jag träna knoppen och minnet.
Jag tycker att minnestesterna går bättre för varje gång, men samtidigt så märker jag att helt hundra är det inte, då många saker tar extra lång tid just pga att jag glömmer.
Men, men det blir bättre.

Efter sjukan ska jag hem och tvätta och greja lite.Borde väl kasta upp nå stakar i fönstren, men dom vi har är så jäkla gamla, fula och olika så det får vara.
Blir väl som vanligt att typ dan innan jul så slänger jag upp nåt rött bara för att.
Jag som tänkte tidigare att denna jul ska jag tokpynta och pyssla, men så känns det inte just nu i alla fall.

Nu dags för en smoothie, sen packa träningsväskan och dra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨