torsdag 24 september 2015

Minns ni Arlaharen?

Jag håller på med storrensning här, nu ska allt skräp ut härifrån!
Saker som har legat i skåp flera år utan att vi ens kommit ihåg att dom finns där behöver vi knappast spara bara föra att..
Jag har stött på både det ena och det andra. Bland annat flera olika tavlor och tavelramar, men dom kommer jag spara. En av tavlorna som föreställde nåt fåningt motiv ersatte jag med Arlaharen.
Den sitter i köket nu, visar bättre bild sen för nu är verkligen allt upp och ner här.
Det får ta den tid det tar, men till slut så ska allt skit vara väck.
Så himla rolig!

Detta är dagens "skörd" av skräp. Gamla fula samurajsvärd, ett urblekt parasoll, massor med gamla skor och stövlar, trasiga gåstavar, massa fula burkar och massa annat skrot.

Exempelvis gamla rostiga sneda hästskor som jag hade nån plan för..Va fasen liksom??

Nu ska vi bara få iväg denna laddning till tippen, sen fylla på med en ny :D

2 kommentarer:

  1. Haha, ni behöver inte hyra en container då? *asg*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahaha, jo det är ju det vi skulle behöva. Fatta att vi även har 3 källarförråd med massa räsche.. Fy fan..orka..

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨