tisdag 22 september 2015

Dagen så långt

I morse gick jag och la mig ett tag efter att Micke hade åkt, var så frusen och trött så då kändes det bra att krypa till kojs en timma eller så.

Igår när Micke kom hem från jobbet så låg jag och snarkade på soffan, det var inte riktigt vad jag hade planerat, med tanke på att disken var odiskad efter jag hade bakat bröd på förmiddan och ingen middag förberedd. Sån tur att jag har en så rar Man som istället för att sura ställer sig och hjälper till i köket, det blev en god köttgryta.

Nu ska jag i alla fall förbereda middagen som blir enkel idag, kyckling, wokgrönsaker, ris och sötsur sås.

Sen ska jag ta en prommis i höstsolen med Hårbollen, sätta på en maskin tvätt och plocka lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨