onsdag 30 september 2015

Beställning

Vad skoj, jag fick just en beställning på en smörgåstårta för 6 personer tills på Lördag.

Imorgon ska jag till Sjukgymnasten, och jag hoppas jag kan få hjälp med min värk, för nu är det inte nådig.

På Måndag skriver jag in mig på hälsocenter som också ligger vid sjukan. En viktgrupp startar då. Ska bli intressant och välbehövligt.

Har fortsatt med mitt röjande här, men det tar tid, för nu går jag igenom varje liten vrå, kartong osv och jisses vad jag rensar bort saker. Och jisses vad jag hittar saker som jag inte ens visste vi hade, hahaha.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt med en beställning :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att rensa ut, jag älskar det. Men det som stoppar mig hela tiden är just tiden. Det tar så lång tid och jag röjer gärna allt på en och samma gång! Jag är ju inte tillräckligt smart så jag tar det pö om pö inte!
    Nej, allt skall röjas ut på en gång så lägenheten blir ett enda kaotiskt område!

    Vad kul att folk beställer smörgåstårta av dig! Härligt, kanske din nisch här i livet!?
    För dem ser ju absolut jätte goda ut och är jätte fina! Något att satsa på kanske?

    Bamse kram AMie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ju vara skönt också att ta allt på en gång, för som det ser ut här nu så står det kartonger härs och tvärs, såna med kastas, såna med borskänkes, såna med säljas och så klart en låda med minnen som ska sparas. Och sen har ju vi så himla långt till soptippen och ingen av oss har körkort, så det tar ett tag att få iväg allt jag rensat ut.

      Jag har ju en liten dröm om att ha ett litet gulligt pensionat, med hemlagad mat och så, så visst vore det skoj :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨