tisdag 2 april 2024

Trevlig Påskhelg

Jag har haft en så trevlig påskhelg med nära och kära.
Min syster från Norr kom ner på besök och hade sin "camp" i Skinnsberg, men hon sov hos mig från söndag till måndag. Som vi har skrattat och haft trevligt.

I fredags tog jag det lugnt och fixade en påsktalltrik som smakade riktigt bra.
I lördags fick jag skjuts över till Skinnsberg till min bror och svägerska där min syster från norr var och senare kom min storasyster och hennes man dit och vi hade paltfest.

Fick skjuts hem på kvällen och slocknade tidigt.
Så kom min syster på söndagen och vi satt länge och pratade med min dotter som kom över och ville träffa sin moster. Senare på kvällen åt vi godis och pratade och skrattade till långt efter 2 på natten, så jag har varit ganska mosig vill jag lova.

Men nu är det åter vardag och det är dags att tänka på att försöka vara lite nyttig igen med maten och godis får vänta till nästa helg.

Idag är det riktigt ruggigt ute så jag ska bara mysa på här hemma och pyssla lite.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨