onsdag 20 mars 2024

Fikabesök och lite hängig.

God morgon.
Idag klev jag upp strax före 4.
Ganska överdrivet tidigt, men jag ände att jag hade sovit klart så då gick jag upp.

Morgonkaffe ute som alla dagar.
 Det är så mysigt att sitta och njuta av tystnaden på morgonkvisten.


I går hade jag besök av två av mina vänner. Vi har känt varandra ända sen småskolan.
Flera timmars prat och fika som dom hade med sig blev det.

Jag fick ett gäng med shampoo och balsam av min vän I, som endast var taget lite ur.
Dessa passade inte hennes hår så jag fick dom.
Väldigt snällt.


Idag känner jag mig lite hängig.
Det började igår kväll med att jag frös och var allmänt slut, och idag känner jag att jag har lite feber och en aning ont i halsen.
Jag ska fixa en kopp thé med ingefära och honung och hoppas det lindrar lite.allm
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨