söndag 10 september 2023

Snabba ryck och ett dödsryck 😭💀

Min dotter skrev pÄ messenger i morse att dom hade plats i bilen ifall jag ville följa med till BorlÀnge och se hockeyn live.
SÄklart jag ville. Jag var redo pÄ nÄgra ögonblick och sÄ plockade dom upp mig vid 8:45.
Vi har haft en trevlig dag med hockey och biltemamiddag.
Det gick inte sÄ bra för VÀstmanland tyvÀrr, men dom kÀmpade pÄ bra.

TyvÀrr sÄ verkar det som att min mobil har stendött sÄ jag har frÄgat bland mina vÀnner pÄ facebook om nÄn har en extra mobil liggandes som jag kan fÄ lÄna.
Mycket olÀgligt och jÀkligt trist.
Va fasen, man har ju halva sitt liv i mobilen med bank-id och annat viktigt som man behöver dagligen.
Det gĂ„r bra för mig nu...🙄



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨