torsdag 21 september 2023

Hallå där.

God morgon. 
Det ekar tomt här som ni har märkt. 
Det beror på att det är så omständligt att ladda upp bilder till bloggen med den kassa mobilen jag lånar. 
Och det går inte att förstora bilder och bla, bla, bla. 
Man kan säga att detta är en stenåldersmobil. 
Det tar flera minuter att öppna bank-id och den är så seeeg med allt. 

Fick svar att min mobil ej går att laga så jag har suttit och letat efter en bättre begagnad, men dom kostar ju ändå en hel del och det känns inte kul att lägga ut så mycket på en begagnad. 
Nåväl, jag letar vidare och hoppas att jag hittar nån som inte kostar flera tusen. Wish me luck. 

Igår var jag ute med min vän Ingmari. 
Vi var till Björsbo för jag behövde köpa bra blomjord. 

Köpte en säck billig jord på dollarstore när jag hade flyttat in här som jag använde att plantera om några av mina blommor i. 

Det var inte bra för dom mår verkligen inte bra nu. Så jag ska pyssla med att försöka rädda dom med den nya kvalitetsjorden. 

Kolla in dessa fina jag såg där. 
Köpte ingen för just nu har jag inte plats för fler växter. 
Jag ska försöka få tag i nån bra hylla sen som jag kan ha till alla mina skott som jag förökar. 

Sen var vi in på Jysk och Coop innan jag blev avsläppt hemma. 
En jättetrevlig dag hade vi. 
Jag ska visa senare vad jag fick av Ingmari från Björsbo och vad jag köpte själv förutom jorden. 
🤩🤩🤩


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨