onsdag 13 februari 2019

Nytt shampo och en root lifting spray.

När jag var hos frissan så berättade jag att senaste tiden när jag tvättat håret så känns det inte rent, och blir tungt och trist.

Då förklarade hon att eftersom jag har så bra kvalitet på mitt hår så ska jag inte använda produkter som innehåller silikon, och inte produkter som ska göra "underverk" på håret. Dom innehåller oftast för mycket saker som inte är bra.

Jag har ju använt detta ett bra tag nu och det kanske är det som gör håret trist.
Jag brukar ju ha problem att hitta shampo och balsam som funkar bra på mitt hår, och det kanske är för jag väljer oftast det som lovar massor och har snygga flaskor.


Så jag köpte med mig ett vanligt volymshampo och en root lift spray.
Sprayen använde hon på mig för att få upp volym, och det funkade ju jättebra.
Ska bara få in snitsen själv också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨