lördag 6 oktober 2018

Lång dag igår.

Flygresan hem gick bra och vi landade ca 30 min innan utsatt tid.
Piloten körde väl som en flygplanstjuv, haha.

Nej då, han sa innan starten att det var bra flygväder så han räknade med att det skulle gå snabbare. Han sa också att det var ganska blåsigt på Skavsta, så landningen kunde bli lite vinglig, och visst märktes det.
Redan innan vi började komma ner ovanför trädtopparna så märktes hur planet liksom gungade fram o tillbaks i luften.
Men landningen gick bra.
Fast jag gillar inte landningar alls för det låter så äckligt när dom bromsar så hårt.

Vi var hemma vid 18-tiden, och redan kl 20 bäddade vi ner oss och sov i hela 12 timmar i sträck. Jisses så skönt.

Idag har jag packat upp en del och börjat tvätta, nej förresten nu ljög jag!
 Jag har inte börjat tvätta utan bara lagt det i maskinen.
 Kör nog igång tvätten i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨