torsdag 13 september 2018

Jag har tänkt om.

Tidigare har jag inte kunnat tänka mig att ha ett stort gemensamt täcke till sängen, men efter att ha kikat runt på IndusiaDesign och sett vilka fina bäddset dom säljer, så har jag ändrat mig.

"Köp valfritt sängset (stl. 240x220) och få med ett  kingsize täcke på köpet! (Värde 1299:- "

Kan ju vara riktigt mysigt under vintern att kura ihop sig under ett stort gosigt täcke, problemet blir väl att välja bäddset, eftersom det finns så många fina.

Det blir nog vår Julklapp till oss i år. 
🎅🎄🤶

Har lånat bilderna från IndusiaDesign
Här är några jag tycker är fina.





2 kommentarer:

  1. Det är mysigt :) Måste också kolla in det erbjudandet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har konstigt nog blivit så frusen så det känns som en bra grej. :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨