torsdag 2 augusti 2018

Norberg och Hembygdsgården i Fagersta

Idag åkte jag och Eva över till Norberg.
Jag skulle till Klockis och handla lite, sen hade vi tänkt fika på Elsas, men det var  sån kö så vi bestämde oss för att åka tillbaks till Fagersta och fika på Hembygdsgården i stället.
Passar på att testa att skriva detta inlägg från nya plattan, eller nya och nya, vi har haft den flera månader.
Funkar det bra så är det ju smidigt att ha med den på resor osv.

Eva lånar lite av mitt hår 😅

 Så läckert på gården vid Klockis.

Sen åkte vi mot Fagersta, och parkerade vid kyrkan och promenerade till Hembygdsgården. Så vackert där.

 Jag tog en laktosfri glass och en macka med ägg och anjovis, fast själva mackan struntade jag i och åt bara pålägget.

 Mysigt ställe.

 Fatta att bo där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨