fredag 10 augusti 2018

Historien om en liten lerfigur 💗

För mÄnga, mÄnga Är sen var jag och hÀlsade pÄ min syster som bor i UmeÄ.
En dag gick vi till en enorm Myrorna-Loppis, och strosade omkring dÀr.

PÄ en hylla vid porslin och krimskrams sÄ sÄg vi bÄda samtidigt en liten svart figur med ett hjÀrta i hÀnderna.
Den var sĂ„ otroligt söt, och sĂ„g lite ledsen ut, men Ă€ndĂ„ ville den skĂ€nka ett hjĂ€rta till nĂ„n.💗

Vi bÄda ville ha den, men ingen av oss kunde köpa den för att inte göra sin syster ledsen, sÄ vi lÀmnade den dÀr pÄ hyllan.

Och i alla dessa Är efter det har vi bÄda sökt pÄ nÀtet efter en sÄn liten figur, men inte hittat just en som ser ut som den vi sÄg.

SĂ„ för nĂ„gra veckor sen frĂ„gade jag i en pysselgrupp  pĂ„ Facebook om nĂ„n kunde göra 2 st sĂ„na (sĂ„ vi fĂ„r varsin), och jag beskrev hur dom skulle se ut.
Fick kontakt med en tjej som ville ta uppdraget.
Och idag kom dom pÄ posten.
Precis som den vi sĂ„g pĂ„ Myrorna 💗
Jag blev sÄ varm i hjÀrtat nÀr jag öppnade paketet idag och kunde inte hÄlla mig utan skickade bilder till Syrran.
Hade tÀnkt posta den och överraska henne, men som sagt, jag kunde inte hÄlla mig.
Hon blev jĂ€tteglad nĂ€r hon sĂ„g bilderna 💗

 För Mig och Syrran sĂ„ betyder dessa smĂ„ figurer sĂ„ mycket och jag Ă€r sĂ„ glad att vi nu har varsin.



3 kommentarer:

  1. NÀmen fy sÄ gulliga och vilken hÀrlig liten historia!

    SvaraRadera
  2. Tack❤️❤️����

    SvaraRadera

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨