tisdag 21 augusti 2018

Bonprix.

7 Augusti gjorde vi en beställning på sommarkläder som vi ska ha när vi åker till Spanien.

I går ringde jag kundtjänst för vi började fundera vart vårt paket är.

Jag fick svar att det hade kommit till Ica den 13/ augusti. Ingen avisering eller nåt har vi fått därifrån, verkligen dåligt.
 Fick ett kollinummer av kundtjänst, så Micke åkte ner och hämtade paketet.

Mickes sandaler var restnoterade så dom kommer så snart dom får in dom, mina jalla,jalla - klänningar var en aning för stora, men dom funkar ändå eftersom  det är smock upptill.

Bikinin var bra, men byxan var lite lös i benen vilket inte kändes helt bekvämt.

Jag ska ändå behålla dom och komplettera med ett par svarta som ej är lösa i benen.

Nu ska jag fixa sandaler och en gå-ut-och-äta klänning, en hårklippning, sen är vi redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨