söndag 5 augusti 2018

Åter till vardagen i morgon.

I morgon börjar Micke jobba igen efter sina 3 veckors semester.
Jag har verkligen njutit under denna semester. Sovit länge och inga måsten alls. Har känt mig piggare än på väldigt länge, så jag tror att jag har mer "jobbångest" än vad Micke har.

Men det är ju inte så värst lång tid kvar innan det är dags för 2 veckor nere vid Medelhavet. Lägenheten vi ska bo i ligger ca 4-5 minuters promenad från en jättemysig strand.

Det ska bli så härligt att åka iväg och sola, bada, äta tapas här och där och säkert dricka en och annan Sangria.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite semester till och dessutom en utlandsresa. Det är du så värd.
    Jocke återgår till jobbet i morgon han också. Jag och Isaac har en vecka till ihop!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli mysigt att åka iväg. Så längesen jag och Micke gjorde nåt speciellt tillsammans.
      Kram

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨