torsdag 24 maj 2018

Väntan..

I går väntade jag på att dom skulle komma med nya spisen, för sist dom var hit sa dom att dom skulle komma med den på onsdag, och jag tog för givet att det skulle vara igår, för det ska väl inte behöva ta två veckor för dom att fixa det?

Jag var trött och seg ända sen morgonen, och passade på att vila när jag antog att dom hade lunch.
Dom dök inte upp på eftermiddagen heller.
Och snickaren skulle ju också komma och börja fixa för nya kylen och frysen, men inte heller någon snickare syntes till.
Hade ju varit skönt att fått detta klart så fort som möjligt, då det tar mycket dryg energi att vänta...


***
På dagen igår fick jag ett samtal att lilla Mamma är väldigt dålig.
 💔😢💗

Hon har kämpat så många år med skitsjukdomen, så nu börjar hennes ork ta slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨