lördag 12 maj 2018

Mina dagar

I Onsdags hade jag möte på samordningen med min nya arbetsförmedlare L, och en arbetsterapeut D.
Min nya arbetsförmedlare är så himla bra och empatisk. Likaså min Handledare H som jag har på samordningen.

Ca 2 veckor innan mötet i Onsdags så fick jag listor jag skulle fylla i vad jag gör om dagarna. Det är för att vi ska se hur nära eller långt ifrån jag är att prova på att arbetsträna.
Listorna jag fick var timme för timme, och shit vad jag har varit stressad att fylla i dom, men jag fixade det(med väldigt mycket trötthet). Mina dagar består mestadels i att vila såg vi när vi läste igenom dessa listor. Och det jag reagerade starkt på var att jag har verkligen tråkiga dagar.
Exempel, om jag dammsuger vardagsrummet så blir jag helt slut och måste vila en lång stund efteråt. Svårt att förstå kanske för människor som är pigga och krya.
Jag saknar tiden när jag skulle storstäda och fixade hela lägenheten på några timmar typ. Jag minns att jag for som en virvelvind, idag kan det ta en halv dag innan jag ens orkar starta diskmaskinen.
Säkert jättetråkig läsning, men för mig kan det vara nyttigt att sen gå tillbaks och se om det blivit förbättringar. (förhoppningsvis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨