lördag 26 maj 2018

Cruising i Fagersta, Ford Edsel.

I går kom vår vän Tommy över och vi bestämde oss för att ta en sväng ner på stan och kolla in cruisingen som är varje våryra.
Vi bor ju nära folkets Park där många av bilarna samlas innan dom börjar cruisa, så vi gick dit. Jag var lite orolig att jag inte skulle fixa att gå så mycket, men med stöd av min kära man och att vi gick sakta så gick det över förväntan, vilket gjorde mig himla glad.

När vi var vid parken så började Tommy hojta på ett ekipage, som svängde in till oss. Det var vänner till honom som körde en Ford Edsel. Jag tycker just Edsel är så sjukt snygga, och vi fick åka med på en tur genom stan.

Kolla in den nosen :)

 Min älskling och jag.

Tommy hade tydligen fotat oss från baksätet när jag fotade bakåt med selfie :P

Efter turen så skulle Lotta och Tony vidare, så vi hoppade av på stan, och Tommy bjöd oss på Langos..Sjukt gott. Jag  fick lov att ta halva min i en doggybag, för man blir så mätt.
Jättetrevlig kväll och jag somnade som en stock när vi kom hem. 





Kanske det är så att jag behöver "unna" mig lite roliga saker, fast jag vet att det kan innebära att jag blir väldigt trött, fast nånstans så känns det som jag blir gladare och det betyder massor för mig att umgås med glada människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨