måndag 23 april 2018

Ingen bra början på denna dag

Halv 8 i morse var jag färdig för att åka ner till gymmet.
Kommer ner till cykelförrådet och låser upp cykeln och sätter dit batteriet. När jag skulle rulla ut cykeln så märkte jag att framdäcket var helt platt.

Senast igår eftermiddag var det inga fel på den när Micke var till affären och sen ställde in den i förrådet. Nåt jävla pucko har alltså roat sig med att punka däcket. 😠
Och det lär ju vara nån som bor här som har nyckel dit.
Jag har mina aningar vem, men vet ju ej till 100 %.

Den förra elcykel skar nån av kablarna som går till motorn på.

Så förbannad som fan fick jag ta mitt pick och pack och gå hem igen. Jag som hade sett fram så mycket emot att åka och träna.

Så från och med idag får vi helt enkelt ta upp cykeln i lägenheten varje kväll, vågar inte riskera att det händer nåt mer.
Skitkul att ha en cykel inne... 👎

1 kommentar:

  1. Fy så irriterande, så jävla synd att folk inte bara kan låta bli andras saker!

    SvaraRadera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨