fredag 9 februari 2018

Bra möte.

Kom hem för en stund sen.

Det var ett bra möte med mig, min läkare, min nya arbetsförmedlare och min kontaktperson på samordningen.

Nån gång framöver är ju meningen att jag ska prova arbetsträna igen, och det var därför vi hade mötet idag för att höra vad min läkare anser rimligt för mig.

100% kommer jag aldrig mer kunna arbeta berättade hon med tanke på mina kvarstående besvär jag har.

Så vi ska helt enkelt testa och se hur mycket jag klarar av i lugn takt så det inte blir som sist när jag arbetstränade, att jag kraschade rejält.
Jag är otroligt känslig för stress pga min skada i skallen, så därför måste det bli en väldigt försiktig start för mig med återhämtningsdagar emellan förklarade min läkare.
Jag fick även se röntgenplåtar på hjärnan innan operationen, och det var ganska läskigt att se. Det var blod överallt i hjärnan..Usch. Inte konstigt att det gjorde så förbaskat ont.

Det känns väldigt bra att jag har fått börja på samordningen, med så underbara människor omkring mig, och att jag har en så bra läkare.
Jag fick en bamsekram av henne innan vi gick därifrån idag som värmde rejält. 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨