torsdag 31 augusti 2017

"Fullt upp" dag.

Idag har jag varit till tandläkaren. Det gick bra där. Jag är så tacksam över att jag inte behöver vara rädd längre inför tandläkarbesök. Tidigare har jag fått lugnande inför alla besök, men där jag går nu är dom så himla bra så jag är helt lugn.

Jag fick skjuts dit av min vän E, för det spöregnade.
När jag var klar så kom precis E dit, så vi åkte till Hembygdsgården och fikade.
Evigheter sen jag fikade på riktigt och det var så trevligt.

Efter hembygdsgården åkte vi och handlade lite, och när jag landade hemma sa det "poff", för jag var ganska trött.
Men jag har haft en bra dag.
Så, imorgon uppdaterar jag med det jag skrev i förra inlägget och så ska jag visa er vilket klantarsel jag har varit med en sak.

Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨