fredag 7 juli 2017

Halv tolv.

Kl 5 gick vi upp som vanligt.
Det funkade inte så bra det vi skulle testa med att jag låg kvar och sov när Micke går upp och far till jobbet.

Jag vet inte hur många gånger sen vi gick upp som jag har fått släppa ut och in Katten. Det går inte att ignorera inom heller för då börjar han gapa som en stucken gris och hoppa på dörren.
Vissa stunder tänker jag riktigt elaka tankar om honom.

Igår blev jag skapligt förvånad när jag passade på att vila samtidigt som han sov. Jag slocknade och sov i tre timmar.
Nu är han ute och jag har lagt mig och ska försöka få en blund, men det verkar som skrället har nån inbyggd sensor som talar om när han ska börja härja, så han gapar väl strax bakom dörren.

Inga vänliga ord om katten, men jag är så förbaskat trött på att vara trött.
Jag kan ångra som fan att han inte fick bli innekatt från början, fast när vi tog honom så mådde ju jag ganska bra och blev inte så värst störd av hans härjande.

Nu ska jag testa att blunda. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨