fredag 23 juni 2017

Hej :)

Ibland kickar livet en rejäl knock out på en.
Det har varit riktigt kämpigt här hemma men förhoppningsvis kommer det bli bättre, det måste bli det.
Jag känner mig otroligt sliten, trött och nedstämd för när det blir för mycket så orkar jag knappt vara jag.
Låter säkert väldigt egoistisk, men så är det.
Minsta lilla negativitet som kommer i min väg däckar mig totalt. 
Vi ska inte åka på Roadtrip i sommar, vilket känns ledsamt men ändå skönt för jag orkar helt enkelt inte.
När det vissa dagar tar en halv dag för att ens orka hoppa in i duschen då vet man att man är sliten.


Jag börjar varje morgon med att börja skriva på ett blogginlägg, sen raderar jag och struntar i det för det känns som jag inte har nåt vettigt att skriva.
Men jag vet att jag snart flyter upp igen, det är ju liksom min grej, att alltid "resa" på mig så det kommer jag att göra.

Hittade denna bilden på Italien. Så häftig. Man ser Sverige, Danmark, Tyskland och så Italien.
Jag längtar dit väldigt mycket.
 Eller en stuga i skogen skulle också vara skönt just nu.

Take Care <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨