fredag 5 maj 2017

Vi ska testa nåt nytt.

Jag brukar ju alltid gå upp med Micke när han ska till jobbet. Ibland kan jag vila efter det, men oftast hinner jag komma upp i varv och kan inte sova nåt vidare utan ligger bara och vrider och vänder på mig.

Jag är sjukt trött mest hela tiden och orkar nästan ingenting. Och när jag inte kan sova ordentligt så blir jag också väldigt hjärntrött. Det är väldigt jobbigt.

Så på Måndag ska vi testa att jag helt enkelt sover vidare och inte går upp med Micke. Kommer kännas väldigt konstigt och förmodligen kommer jag inte alls kunna ligga kvar när han går upp. Men jag måste försöka annars får jag snart skriva in mig på nåt vilohem, ha ha.

Nu har jag lagt mig och ska försöka sova lite. Wish me luck! 😴

2 kommentarer:

  1. Har du testat öronproppar? Man sover mycket djupare med sådana :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fasen så skönt, jag somnade och har sovit 2 timmar :D
      Ja, jag ska nog testa med öronproppar. :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨