lördag 27 maj 2017

Äntligen 🌞🌞🌞🌞

Äntligen har värmen kommit och jag hoppas verkligen den stannar nu.
 🌞🌞🌞🌞
Låter som en gammal klyscha, men jag mår otroligt dåligt både kroppsligt och själsligt när det är ruggväder. Man kan säga att jag nästintill legat i ide senaste tiden.
Men idag skiner solen och jag har pysslat lite.
En sak som jag älskar ljudet av är sånt här vindspel, men det måste vara av bambu så det låter så där mysigt kluckande.
Såna i metall låter hemska och jag blir bara irriterad av det ljudet.

Beställde en liten solcellsdriven pump från Wish tidigare och idag plockade jag fram den och lite annat krims-krams

Gjorde en liten fontän.
Ljudet av porlande vatten är ett annat ljud jag älskar och det är rogivande.
Den kommer ju bara funka när solen skiner men som sagt, hoppas den stannar nu.


Filmklippet hamnade åt fel håll, men ni kanske hör ljudet i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨