lördag 18 mars 2017

Lite skitsnack pĂ„ morgonkvisten đŸ’©

Hade tÀnkt försöka mig pÄ en sovmorgon idag, men det gick inte sÄ bra.
Vaknade strax före 5 av en vidrig odör i hela sovrummet.
Puttade pĂ„ Micke som sov i godan ro och frĂ„gade om han skitit pĂ„ sig. 😅
Fick en konstig blick och ett mumlande nej till svar. Haha, stackarn.

TÀnkte att nÄn av katterna hade haft diarré och skitit ner sovrummet, sÄ jag gick upp försiktigt för att inte halka i nÄn diarréklick.
Katterna var ocksÄ oskyldiga, men nÀr jag skulle stÀnga fönstret som stÄtt öppet i natt sÄ kÀndes odören vÀldigt tydligt.
Det var alltsÄ nÄt ute som stank sÄ vidrigt.


SÄ nu sitter jag hÀr med mitt kaffe. Katterna har Àtit frukost och sover sÄ gott.
Micke o Robban sover ocksĂ„ och det Ă€r ganska skönt att mysa pĂ„ sjĂ€lv innan alla vaknar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨