fredag 10 februari 2017

Sommarplaner

I sommar blir det ingen roadtrip för vår del. Vi har pratat lite om det, men jag känner att jag orkar faktiskt inte åka. Är fortfarande trött efter förra resan, och så mår jag ju inte så jättebra.

Jag känner ingen lust alls att fara iväg, men kommer säkert längta lite till Italy när våren kommer. Men det får bli nån annan gång.


Så denna sommar ska vi bara vara hemma och slöa och slappa. Kanske tar nån kortare tur nånstans, men inget som är planerat.
Jag tänker cykelturer med picknick och sånt. Så himla mysigt 💖

Har börjat planera lite vad för sorts blomster balkongen ska smyckas med. Jag längtar så efter att få pyssla med blommor och lite grönsaker.💮🍅


Har ni sommarplaner?

2 kommentarer:

  1. Vi har inte heller några planer, är sugna på att åka på någon festival men vill inte ha barnvakt mer än en natt så det skiter sig.. Det blir nog kortare tripper här också.

    Vi kanske kan göra någon minitripp tillsammans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore kanske inte helt omöjligt att vi kunde komma och vara med Cate om ni vill åka iväg, och att vi gör nån minitripp under sommaren. :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨