tisdag 7 februari 2017

Schyssta pjuck 👟

En jobbarkompis till Micke postade nyss denna bild pÄ Fb.
Mickes nya converse-style-jobbarskor.
Snygga!

💖💖💖


Idag kÀnns allt lite lÀttare. Jag fick bra besked igÄr som gör att jag fÄtt lite "andrum".

Solen skiner ocksÄ, vilket kÀnns hÀrligt, (om jag lÄter bli att kolla pÄ alla skitiga fönster) men dom fÄr vara skitiga tills jag har lust att putsa dom.

Har nyss Àtit en sen frukost och satt igÄng diskbengt. Skulle behöva vila, men det kÀnns som det inte Àr nÄn idé att ens försöka för det brukar inte gÄ sÄ bra.
Fattar inte att det ska vara sÄ svÄrt att bara blunda och slumra till.

3 kommentarer:

  1. Ja, dom var riktigt fina!

    SpÀnnande med det bra beskedet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst Àr dom.

      Det bra beskedet jag fick var det jag skrev pÄ viber om igÄr. Det positiva samtalet :).
      KÀnns lite kryptiskt nÀr jag skriver om denna grej hÀr pÄ bloggen, men sjÀlvklart kommer jag ju inte skriva ut vad det handlar om, (kanske sen nÀr allt Àr löst, jag fÄr se). Undrar nÄn sÄ gÄr det ju bra att höra av sig och frÄga tÀnker jag.

      Radera
    2. Aha, jag tÀnkte nÀstan att det var det samtalet :)

      Radera

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨