torsdag 2 februari 2017

Jobbigt 😱

Jag har funderat och funderat pÄ om jag ska publicera detta inlÀgg, och kommit fram till att jag gör det för att förhoppningsvis kunna kika tillbaks sen och tÀnka att det löste sig.
Hoppet Àr ju det sista som lÀmnar en..

***

Just nu Ă€r det riktigt jobbigt och jag tĂ€nker nĂ€stan varenda vaken sekund pĂ„ hur jag ska lösa denna situation som Ă€r. 
Det gÄr ju sisÄdÀr eftersom jag inte har en aning om h u r jag ska göra.


Men, jag fortsĂ€tter fundera under tiden som jag "lallar" pĂ„ som vanligt och lĂ„tsas att allt Ă€r bra. Jag Ă€r verkligen jĂ€ttebra pĂ„ att lalla pĂ„ kan jag tycka. 

Nu ska jag plocka lite hÀr och sen vila.
Eller jag börjar nog med att försöka vila.
Micke sa pÄ skarpen i morse innan han for -"Nu vilar du idag, tÀnk pÄ att du Àr hjÀrntrött"
Han har sÄ rÀtt sÄ.


4 kommentarer:

  1. Nej men, hoppas det inte Àr nÄgot alltför allvarligt.. Du vet var jag finns om du vill snacka <3

    SvaraRadera
  2. Men vÀnnen! Hur Àr det! Blir orolig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke. Det Àr ganska jobbigt just nu, men förhoppningsvis gÄr det att lösa. Kram <3

      Radera

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨