torsdag 19 januari 2017

Pysselgrejer i present 🎹 🎭

Jag fick ju ett paket av min son Emil, som hÀmtades ut igÄr.
Verkligen ett jĂ€ttekul paket, med saker som jag blev sĂ„ himla glad över att fĂ„ 💝

Jag börjar fÄ ihop ett ganska stort lager med pysselgrejer och det Àr sÄ kul, för dÄ Àr det bara att sÀtta sig och greja nÀr lusten kommer.

Jag skulle verkligen behöva ett eget pysselrum, för som det Àr nu sÄ har jag tagit köksbordet i beslag dÀr jag har en hel del av mina saker utspridda.
SÄ ett pysselrum dÀr jag kan stÀlla upp symaskin, mÄlargrejer, pysselgrejer och projekt vore ju kanonbra.
FĂ„r fixa en liten ateljĂ© i Torpet sen 😃

Jag har nyss bryggt mig en kopp kaffe, och ska sÀtta mig och lÄta penslarna vandra över ett av de jÀttestora arken ur akvarellblocket. Har lÀnge velat köpa ett sÄnt stort, men dom Àr ganska dyra, och med tanke pÄ att jag liksom övar mig fram Ànnu sÄ har jag varit lite snÄl.
Har inte haft papper hemma pÄ ett tag sÄ jag har verkligen saknat att sitta och mÄla.


Tusen tack för alla fina saker Emil 💖

4 kommentarer:

✨đŸŒș Tack för din kommentar. VĂ€lkommen tillbaks đŸŒș ✨