måndag 9 januari 2017

Billotteri

Micke och hans arbetskamrater fick varsin lott i Västanfors bandy,s Billotteri i julklapp tillsammans med 2 stora salt och pepparkvarnar.
Det var dragning i lotteriet den 6/1.
Och hur stor är chansen att vinna en bil liksom?

Vi hade pratat lite om vad vi skulle göra OM han vann bilen, och vi kom fram till att vi skulle sälja den i så fall.

Så satt vi och spånade en annan dag vad vi skulle göra med pengarna. 💰
Jag sa direkt- handpenning till torpet!🏡
Men då säger min alldeles underbara Man -Nej, det får vänta. Du ska först fixa klart tänderna.😁 Han vet precis hur dåligt jag mår över käftfan

Nån bilvinst blev det såklart inte..😰

Nu ska jag gå och lägga mig och ta en sovmorgon, sen ska jag fortsätta gå igenom skåp och lådor och rensa ur saker som vi sen ska ge bort till "En hjälpande hand"

2 kommentarer:

  1. Tur det är gratis att drömma i alla fall <3 Hoppas att det löser sig för dig med tänderna i alla fall på något vis <3

    SV: Mm det är inte klokt vad folk slänger istället för att skänka vidare, sjukt... =/
    Hennafärgning är absolut inte svårt, testa vettja ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller på att kolla upp lite andra lösningar ang tänderna.

      Jag vet flera ställen där det finns "återvinningsrum" i källaren där man kan ställa ner saker man inte behöver längre, och ta nåt som nån annan ställt dit.
      Ska kolla upp hennafärgning lite mer :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨