torsdag 25 augusti 2016

Skitväder

Jag har varit seg hela dagen, och detta väder gör ju inte direkt att man bli piggare. Regnar som sjutton och åskan mullrar på långt håll.

Har tvättat lite, förberett matlådor, och skrotat omkring.

Igår fick vi avisering att våran kamera har kommit, men den kom visst till macken vid Oti, så få se om Micke har med sig den efter jobbet.
Sen damp det ner en avi på nåt som ska hämtas på ICA. Har ingen aning om vad det är då vi beställt ganska mycket grejer på sista tiden.
Kan vara nåt från Wish eller nåt annat. Spännande :)

Tidigt i morse fick jag ett meddelande från Robban där han skrev -"hahahaha, jag sitter på bussen en timma för tidigt till utbildningen".
Fy fasen så drygt att komma så mycket tidigare om ingen annan kommit och låst upp.
Och jag reagerade inte heller att han gick hemifrån tidigare.

Nehepp. Nu ska jag hänga det sista som är tvättat, sen fortsätta skrota omkring.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för utbildning? *nyfiken*

    Här är det också skitväder och vi är också sega. Mr. Engström sitter och spelar x-box och jag ligger i sängkammaren och kollar på serier :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han går en svetsutbildning. Kan ju vara bra att ha med sig i bagaget sen :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨